ճամփորդություն

Այսոր  ես գնացի մի ճամփորդություն քաղաքից դուրս և այդ ճամփորդություն սկսվեց ըսենց ես գնացի դպրոց մի դաս արեցինք և գնացինք  աֆտոի մեջ և մենք քշոմեինք  կես ժամ  և երբ հասանք տեսանք ինչքան ձյուն էր եկել և երբ մենք կանգնում եինք  անյտ ձյան վրա նա միանգամից կոտվում էր և մենք ընկնում եինք  մենք բարձրացանք կողքի սարը որ այնտեղից սղանք փուչիկներով  մենք բարձրացանք ևայնտեղից հավեսով բայծ վախենալով սղացինք  և հազիվ բարցրացրեցինք այդ  փուչիկը  համել մենք ձնագընդիկ խաղացին իմ ընկերների հետ Տիգրանի Վահանի և Գրիքորի  համել մենք  սղացել եինք  սահնակների  վրա  իսկ հետ գանուց դպրոց  ես ու Վահանը  մի խաղ որոշեցինք,  որ  պիտի  միքանի  գույն եինք որոշում  և միջև դպրոց  պիտի  գտնեինք և այտենց անցավ իմ ջամբորթություն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *